Monday, April 14, 2008

Neke zaboravljene edicije

U ovom postu voleo bih da vam predstavim neke od zaboravljenih edicija sa prostora bivše Jugoslavije.
Ono cemu želim da posvetim pažnju je ovo izdanje izdavačke kuće "Znak Sagite", koje je objedinilo nekoliko fenomenalnih pisaca horora uključujuci pisce gotik horora kao što je H.P.Lovecraft i na drugoj strani pisce modernog horora kao što su Clive Barker i Stephen King.
Knjiga sadrži po nekoliko kratkih priča svakog od autora a izdanje datira iz 1990 pa dragi fanovi toplo vam preporučujem , a za slučaj da još niste zainteresovani mozda to i budete nakon ovog , za mene omiljenog pasusa iz jedne od priča.

Tada je podigla pogled, Lumijeva ćerka Frensi. Nije imala više od sedam godina, i imaće ih večno. Malo lice joj je bilo gadno ,mrtvački belo, oči u koje ste mogli da uronite crvene i srebrne. A ispod vilice video sam dva mala uboda, kao čiode, sa ivicama yastrašujuće naduvenim.
Ispružila je ruke ka meni i nasmešila se. "Podignite me, gospodine", rekla je blago. "Hoću da vas poljubim. Onda me možete odvesti mami".
Nisam to želeo, ali nisam ništa mogao da učinim. Saginjao sam se napred raširenih ruku. Mogao sam da vidim kako joj se mala usta otvaraju, mogao sam da vidim male očnjake u ružičastom prsenu njenih usana. Nešto joj skliznu niz bradu, svetlo i srebrnasto, i sa zamagljenim, udaljenim , dalekim užasom shvatih da joj cure bale.

ONE FOR THE ROAD by STEPHEN KING




No comments: