Saturday, April 12, 2008

Premijera Petka Trinaestog u Vrnjačkoj Banji 1985,ili kako me je mama vodila sa svega šest godina da gledam horor film?!!!

Zahvaljujući, tada neprikosnovenoj "Dinastiji" kada sam imao 5 godina naučio sam svoja prva slova. Ali to i ne iznenađuje toliko koliko činjenica da sam svoj prvi horor gledao sa svojih 6 godina u bioskopu u Vrnjačkoj Banji , i to verovali ili ne sa mojom majkom.Verovatno sada bi se zapitali:

"Kakva je to majka koja svoje šestogodišnje dete vodi na horor film?"

Ili verovatno mislite da je ovo normalna zemlja verovatno bi joj neko oduzeo dete ali nije baš to tako. Naime tada je u bioskopu igrao čuveni "Petak Trinaesti " i za sve pasionirane ljubitelje ovog žanra bilo ga je nemoguće propustiti, ali kako me moja draga majka nije mogla ostaviti samog u hotelskoj sobi odlučila je povesti i mene.Naravno svega čega se sećam od onoga što sam video tokom celog filma su bili samo prsti moje majke koja mi je prekrivala oči, ali to kasnije nije umanjilo moju strast prema ovom sada mozda već polako zaboravljenom i ne tako popularnom žanru.

Bilo kako bilo, uvek je dobro podsetiti se dobrog starog "old school" horora, pa ljubitelji uživajte u trejlerima.

Autor teksta:
Pavlovic Nenad


"NIGHTMARE IN ELM STREET"


"HALLOWEEN"


"IT"


2 comments:

amd said...

Kada sam bio mali gledao sam sa svojim starijim bratom horor filmove i jako sam se plašio. još uvek nosim traume iz detinstva, zahvaljujući mom bratu, iako nisam prestao da gledam horore. Čitajući ove postove zaključujem da je moj brat, ujedno i autor ovog bloga, postao veom dobar filmski kritičar.
SVE POHVALE ZA NJEGA!!!!!

Andrijana Knezevic said...

odlican izbor snimaka.... samo nastavite da nas plasite :)